Skip links

Prekių pristatymas

 

PREKIŲ PRISTATYMAS

 

  1. Pirkėjas, užsakydamas prekes, įsipareigoja nurodyti tikslų prekių pristatymo adresą. Už prekių pristatymo paslaugą taikomas mokestis, pridedamas prie prekių kainos, nurodytas el. parduotuvės redginta.lt puslapyje ir galiojantis prekių užsakymo pateikimo momentu. Prekių pristatymo mokestis gali būti tiek fiksuotas, tiek priklausantis nuo Pirkėjo užsakytų prekių vertės.
  2. Pirkėjas privalo priimti prekes pats. Jei Pirkėjas prekių priimti pats negali, bet prekės pristatytos Pirkėjo nurodytu adresu, Pirkėjas neturi teisės reikšti pretenzijų dėl pristatytų prekių netinkamam asmeniui.
  3. Pardavėjas pristato prekes Pirkėjui vadovaudamasis prekių aprašymuose nurodytais terminais. Prekių pristatymo terminas pradedamas skaičiuoti nuo kitos darbo dienos po Užsakymo patvirtinimo iš Pardavėjo pusės. Šie terminai yra preliminarūs. Jie taip pat netaikomi tais atvejais, kai Pardavėjo sandėlyje nėra reikiamų prekių, o Pirkėjas informuojamas apie jo užsakytų prekių trūkumą. Patvirtindamas šias Taisykles Pirkėjas sutinka, jog išimtiniais atvejais prekių pateikimas gali vėluoti dėl nenumatytų, nuo Pardavėjo nepriklausančių aplinkybių. Tokiu atveju, Šalys dės visas pastangas suderinti prekių pateikimo terminus ir kitas sąlygas.
  4. Jei redginta.lt yra pažymėta, kad tam tikra prekė yra atvykstanti ir yra įvardinamas preliminarios planuojamas prekės atvykimo terminas, Pirkėjas turi teisę palikti savo elektroninio pašto adresą, kuriuo Pardavėjas atsiųs informaciją apie prekės atvykimą. Prekės klientui pristatomos vienu iš pasirinktų būdu: per kurjerių tarnybą, paštomatuose arba pašto skyriuose.
  5. Visais atvejais Pardavėjas atleidžiamas nuo atsakomybės už prekių pateikimo terminų pažeidimą, jeigu prekės Pirkėjui nėra pateikiamos arba pateikiamos ne laiku dėl Pirkėjo kaltės arba dėl nuo Pardavėjo nepriklausančių aplinkybių.
  6. Pirkėjas visais atvejais pristatymo metu pastebėjęs pakuotės pažeidimus, pristatytų prekių komplektiškumo (asortimento), kiekio neatitikimus, privalo kurjerio pateikiamame siuntos pristatymo dokumente nurodyti pastabas arba surašyti atskirą aktą dėl šių pažeidimų. Tai Pirkėjas privalo padaryti dalyvaujant kurjeriui. Pirkėjui nepatikrinus pakuotės, pristatytų prekių komplektiškumo (asortimento), kiekio ir (ar) kurjerio pateikiamame siuntos pristatymo dokumente nenurodžius šių trūkumų, siunta yra laikoma pristatyta tinkama ir nepažeista.

Pristatymo kaina ir laikas priklauso nuo pasirinkto varianto:

Pristatymas per siuntų tarnybą (kurjeris) – kaina, 5,0 EUR

Prekių atsiėmimas „Omniva LT“ paštomatuose – kaina, 2,50 EUR

Prekių atsiėmimas „LPEXPRESS“ paštomatuose – kaina, 3,00 EUR

Atsiėmimas parduotuvėje adresu: Vytauto gatvė 39A, GARLIAVA – kaina 0,00 EUR. Prekes atsiimti galima tik po patvirtinimo, kad prekė paruošta (Tą pačią arba sekančią dieną).

Atsiėmimas parduotuvėje adresu: Vytauto gatvė 7, KAZLŲ RŪDA – kaina 0,00 EUR. Prekes atsiimti galima tik po patvirtinimo, kad prekė paruošta (Tą pačią arba sekančią dieną).

Atsiėmimas parduotuvėje adresu: Vytauto gatvė 51, PRIENAI – kaina 0,00 EUR. Prekes atsiimti galima tik po patvirtinimo, kad prekė paruošta (Tą pačią arba sekančią dieną).

Nemokamas pristatymas užsakymams virš 50 EUR (išskyrus pristatymą per siuntų tarnybą).